Hos Keydesign ligger vi meget vægt på den gode kommunikation og samspillet med vores kunder. Det kan man i den grad sige vi oplevede med GØMA. Vi har sammen med salgschefen og medejer af GØMA udarbejdet og skabt en ny identitet, lavet en strategi i forhold til internationaliseringsprocessen samt hjulpet med implementeringen af disse. Selvom verdenen bliver mere og mere digitaliseret, så er der nogle brancher, hvor et fysisk katalog stadig giver mening. Her kan nævnes GØMA. De yder nemlig den service at tilbyde deres kunder et velfunderet og velsammensat fysisk katalog. Vi hos Keydesign er så heldige at have været en del af denne proces.

VORES ROLLE

Vores arbejde

Vi har stået for den grafiske opsætning af GØMAs kataloger samt contentdelen med sprogversioneringer til det svenske, tyske og engelske marked. Derudover har vi stået for, at sende katalogerne i trykken, så det var klar til at blive delt ud. Kataloget gjorde vi også tilgængeligt online for GØMAs kunder.

Kunden

Det tidligere GØMA A/S, nu Samson Agrolize, leverer alt i udstyr, som gyllevogne, slamsugere, gyllerørere, gødningsmaskiner, staldgødningsspredere, slangebomme, nedfældere til brug i landbruget.

GØMA A/S blev grundlagt i 1975 som specialforhandler af slamsugere, mødspredere og sidenhen gyllemaskiner.

GØMA blev i 2021 opkøbt af Samson Agrolize, som Keydesign i dag er fast samarbejdspartner for.

Har du lyst til at vi skal tale om dit marketingbehov?

Vi har stor erfaring med både online og offline marketing. Så står du med en opgave, og har brug for kompetent rådgivning, så vil vi gerne invitere dig på en kop kaffe og en uforpligtende snak om dine muligheder.