Det Levende Hus er skabt med fokus på fleksibilitet og minimalisme. En bæredygtig løsning, hvor husene er bygget i miljøvenlige materialer som træ, kork, papir og aluminium. Dette kræver naturligvis markedsføringsmateriale i højeste kvalitet, så kunderne kan se mulighederne i at bygge miljørigtigt.

Vi fik et rigtig godt indblik i det meget spændene og unikke arbejde Det Levende Hus udføre. Et anderledes produkt og en rigtig spændene opgave.

VORES ROLLE

Vores arbejde

At have lys, luft og natur rundt omkring ens bolig giver en større oplevelse og glæde, når den samtidig spiller sammen med sine omgivelser. Dette har vi prøvet at udtrykke via 3D visualiseringer. Her er der fokus på arkitektonisk visualisering af både eksteriør og interiør. Derudover er der produceret en animation, som viser disse huse fra deres bedste side.

Kunden

Konceptet, Det Levende Hus, er etableret af Jens Martin Suzuki-Højrup og Carsten Erichsen. Begge har gennem deres karriere arbejdet med arkitektur, design og byggeri mv. og i 2021 gik de sammen om projektet, Det Levende Hus. Huset kommer i flere forskellige størrelser og kan benyttes til alt fra almindelig bolig, sommerhus til huse, der er en del af et bofællesskab.

Antal ansatte: 2

Har du lyst til at vi skal tale om dit marketingbehov?

Vi har stor erfaring med både online og offline marketing. Så står du med en opgave, og har brug for kompetent rådgivning, så vil vi gerne invitere dig på en kop kaffe og en uforpligtende snak om dine muligheder.