Vil du gerne have din virksomhed til at vækste med rekordfart?

Markedsføring er ikke bare en udgift. Det kan have kæmpe stor værdi, hvis det udføres med omtanke.

MARKETING…. KAN DET BETALE SIG??

Det korte svar er et rungende JA!!

Men hvordan skal ressourcerne bruges?? SEO, Ad-words, re-marketing, branding, social medier, flyers, bannere – mulighederne er utroligt mange.

Det er her vi gør en stor forskel. Vi samler trådene og vurderer hvad den helt rigtige løsning er for lige netop din virksomhed.

EN TÆT SAMARBEJDSPARTNER

Med Keydesign ombord, som din virksomheds eksterne marketingafdeling, kan du få det maksimale ud af dit markedsførings-budget og nyde godt af resultatet.

Det drejer sig om tillid når man vælger at bruge en ekstern til at håndtere virksomhedens markedsføring, derfor er det nære og tætte samarbejde meget vigtigt for os. Vi gør meget i at sætte os grundigt ind i at forstå din virksomhed og lære dine kunder og målgrupper at kende.

Online marketing

Hos Keydesign er vi specialister i online markedsføring. Vi vil gerne hjælpe dig og din virksomhed med at få lagt den mest optimale strategi, så din virksomhed kan blive synlig i den digitale verden. Gennem viden, kreativitet og hårdt arbejde kan vi skabe perfekte individuelle løsninger for dit firma, så du får det mest optimale ud af dit markedsføringsbudget. Vi kan hjælpe med at skabe det helt rigtige indhold, så din virksomhed bliver set og hørt af dine nuværende og potientielle kunder.

VÆKST MED ONLINE MARKEDSFØRING

SEO, Google Adwords, e-mail marketing,  sociale medier – hvad skal man vælge?? Mulighederne er mange og det kan være svært at gennemskue den rette løsning for din virksomhed.

Hos Keydesign er vi specialister i online marketing. Vi laver kun individuelt tilpassede løsninger, der skaber vækst.

INDHOLD, INDHOLD, INDHOLD….

Noget af det aller vigtigste i dag er indhold. “Content is king” som man siger. Men hvad er budskabet? – Hvad vil du gerne opnå med budskabet? – Hvordan kommer du ud med budskabet? og hvem vil gerne ramme med dit budskab??

Det er umuligt at komme med ét budskab eller udtryk som kan ramme alle. Målgrupper reagerer meget forskelligt på den markedsføring vi eksponerer dem for. 
Det er derfor ekstremt vigtigt være empatisk i forhold til sine målgrupper og forsøge at sætte sig ind i, hvad der motiverer den enkelte og trigger til at foretage en handling og/eller køb.

Det er af samme grund, at vi har så stor fokus på at lære både virksomhed og kunder rigtig godt at kende inden vi går igang med at annoncere. Har du styr på dine målgrupper og ved du hvordan de aggerer på din markedsføring, så kan du optimere din annoncering meget effektivt og få fuldt udbytte af virksomhedens marketing-budget.