EKSTERN MARKETINGAFDELING
Kan det betale sig?

Faktum er, at det er både meget dyrt og besværligt at ansætte en person til at håndtere virksomhedens markedsføring – Vi har her beskrevet hvorfor.

HVORFOR OS?

Hos os har du hele paletten indenfor markedsføring samlet ét sted. Det sparer din virksomhed for mange ressourcer. 
Det kalder vi  – marketing med mening.

Det er både dyrt og besværligt at ansætte en marketingmedarbejder til at håndtere en virksomheds markedsføring, da der ofte ikke er opgaver nok til en fuldtidsstilling. Derudover er der også mange forskellige udgifter, der skal tages højde for så som forsikring, IT-udstyr, licenser, frokostordning, sygdom, barsel, kurser, feriepenge og meget meget mere. Du skal derfor lægge ca. 40-50% oveni lønomkostningerne.

Med en ekstern marketingafdeling får du mere fleksibilitet, da du kun betaler for den brugte tid og kan holde dine omkostninger nede. Keydesign er din eksterne marketingafdeling, hos os er ALT samlet et sted. Vi er hele tiden på forkant med udviklingen og følger de nyeste tendenser. Med vores store og alsidige erfaring på området, ved vi hvilken vej, vi sammen skal gå, for at få mest muligt markedsføring ud af dit budget.

HER ER NOGLE AF VORES TILFREDSE KUNDER

De er meget forskellige, hvilket siger meget om vores alsidighed. Hvilke opgaver der passer til din nabovirksomhed er ikke det samme, som det der passer til din virksomhed. Derfor skræddersyer vi markedsføringsopgaverne efter præcis, hvad der passer til din virksomhed.

DET SIGER KUNDERNE

Vi kan sagtens selv sige, vi er dygtige, til det vi laver. Heldigvis er der nogen, der vil bekræfte det for os.

Grunden til jeg valgte Keydesign som min eksterne marketingpartner, er fordi jeg har tillid til dem. Både som personer, men også i forhold til det der bliver lavet. Deres arbejde har ført til en identitet – Både til Egnite men også til de enkelte forløb, vi tilbyder. Man arbejder tæt sammen, hvilket har ført til, at så snart jeg har en idé, så ved de lige præcis, hvilken retning vi skal gå og kommer gerne med nye vinkler. Det har givet en del værdi.

Michael Knudsen

Coach, kostvejleder og fysisk træner, Egnite

Grunden til vi valgte Keydesign, er fordi vi havde kendskab til dem i forvejen og har set deres tidligere arbejde ved andre kunder. Vi var derfor ikke i tvivl om, at de også skulle være vores samarbejdspartner, da vi startede. Samarbejdet har styrket vores kenskabsgrad og været med til at give os en god forretning fra start. Som Vores Bager siger, så er vi helt nede på jorden, og det er et samarbejde med Keydesign også.

Vibeke Ankjær

Vores Bager

Er du i tvivl om vi er det rette valg for dig?

Det er et sats, når det kommer til at outsource sin markedsføring, og det bliver for alvor reelt, når man skal forbi virksomheden til et møde.

Du er måske usikker på, om vi er det rette valg for dig. Du har måske klikket rundt på websitet, læst om vores glade kunder, hørt om os I dit netværk eller noget helt fjerde. Du har måske en følelse af, at det lyder som en god idé, men alligevel er det lidt skræmmende, fordi det er udenfor din comfort zone.

Hos Keydesign tilbyder vi et afklarende møde for dig og os – Her kan vi vurdere hinanden og finde ud af, om vi er det rette match.

Agendaen for det afklarende møde er således:

  • Kort præsentation af alle deltagere ved mødet
  • Kort præsentation af jeres virksomhed
  • Kort præsentation af Keydesign
  • Jeres erfaring med markedsføring
  • Præsentation af hvad vi kan forbedre ved jeres nuværende marketing indsats (dette punkt afhænger af vores kommunikation inden mødet, men ellers bliver det taget op ved mødet efterfølgende)
  • Drøftelse af forventninger/kemi
  • Hvad så nu?

Et afklarende møde er selvfølgelig uforpligtende. Vi er måske ikke det rette match for dig, men som udbytte af samtalen kan du kan gå herfra med ny viden om din virksomhed.

HAR DU LYST TIL AT VIDE MERE?

Så er du meget velkommen til at udfylde denne formular. 

Til gengæld lover vi at vende lynhurtigt tilbage.

KONTAKT OS

6 + 3 =